pondělí 17. září 2018

Schůzka 17. 9. 2018

Dnes byla na schůzce klubu i jedna deka těsně před dokončením, autorka Věra T., látky si prý vnučka vybírala sama:
Také jsme si odsouhlasily prošívání lemu u klubové deky, mám z něj velikou radost, kombinuje spirálky i špičaté dílky bloků. Vzor jsem našla na Pinterestu:
Eva ušila něco skvělého, ale nedovolila mi nic nafotit, zaslouží si to zvláštní článek. Chtěla jsem udělat alespoň maličký detail, ale fotka je stejně rozmazaná, tak se nechtě překvapit.

Mirka K. přišla s celou taškou věcí, tak si v klidu doneste kafíčko a kochejte se:
Mně osobně se líbí nejvíc tyto dva polštáře, Mirka tentokrát vzor obšila kontrastním šikmým proužkem a zvolila úžasně zářivé barvy:


Také zkoušela 3D kostky:


A prostírky do kuchyně s křížkovou výšivkou:

 A na závěr nás dorazila ještě háčkovanými plédy a ozdůbkami:




Žádné komentáře:

Okomentovat