pondělí 2. května 2016

Koženková kabelka

Už delší dobu jsme byly s holkami domluvené, zkusit společně koženkovou kabelku. Inspirovaly jsem se kabelkou Simonkou z poslední Mariny. Velkou službu nám udělala Katčina paspulková patka.



Katka zvolila tyrkysovou kombinaci.



Blanka oblíbenou hnědou. Na přední panel zužitkovala sukni ze sekáče.



Já jsem "zopakovala" švestkovou.



Před dvěma týdny jsem ušila jednu jako dárek, a protože se mi moc líbila, ušila jsem si ji i pro sebe.

Najdi 5 rozdílů :-P
Takto krásně nakonec dopadla Blančina taška:



A druhou kabelku ušila Blanka pro sestru:

3 komentáře:

  1. Evi,
    1. máš tam jinak ptáky
    2. jinou kytku na růžku
    3. jinou paspulku
    4. jinak ucha
    5. fakt nevím!
    Obě jsou krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Blanka už taky došila, všechny jsou nádherné, musím do toho jít taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, všechy kabelky jsou moc pěkné. Jste šikovné a prima parta. M.

    OdpovědětVymazat