středa 6. ledna 2016

Letošní klubový projekt

Tentokrát mne inspirovala deka, kterou jsem viděla na výstavě v Tišnově. Bohužel nevím, kdo je autorka. Je celá ušitá z půlených scrapových čtverců. Ideální na likvidaci odstřižků :)


Nakonec jsme z různých metod zvolily šití na papír a rozměry čtverce 14 x 14 cm, aby se vešly dva na A4. Koupily jsme světlou látku s drobným potiskem a do konce roku už se sešla pěkná hromádka čtverců a obdélníků na lem.
Na schůzce 4.1. 2016 jsme zkoušely seskládat různé varianty, doma jsem pro vás poskládala vše ve větším a přefotila. Můj favorit je tato verze:


S cik-cak bordurou by to vypadalo trošku jinak


Nejlíp by se ovšem deka prošívala, pokud bychom udělali menší varianty spojené lemem metodou quil-as-you-go. Kdo nezná, názorné video v angličtině je třeba zde.


Velice hezky vypadalo i seskládání do pruhů


Která varianta se nejvíce líbí vám? Variant skládání půlených čtverců  je mnoho, na pinterestu třeba najdete návrh, jehož autor je Mark Jason Dominus

2 komentáře:

  1. Krása a podařilo se mi v práci domluvit na pondělí jinou pracovni dobu, tak se první pondělí v únoru přijdu podívat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšíme se, už jsem si říkala, že jste se neozvala, co se děje.

      Vymazat